Leczenie Bólu w Ratownictwie Medycznym E-book
Opis
Leczenie bólu w ratownictwie medycznym
pod redakcją Jana Dobrogowskiego, Jerzego Roberta Ładnego, Jerzego Wordliczka i Jarosława Woronia
E-book, format: PDF
Książka „Leczenie bólu w ratownictwie medycznym” to zwięzła praca poświęcona objawowi najczęściej spotykanemu przez ratowników medycznych. Jej istotą jest pokazanie i stałe przypominanie osobom mającym pierwszy kontakt z poszkodowanym, że ból stanowi jednocześnie sygnał alarmowy, który wskazuje na charakter problemu, a także dokuczliwy objaw, który należy jak najszybciej usunąć. Z tego powodu wielkie znaczenie ma szybkie rozpoznanie charakteru bólu, jego źródła, a następnie właściwe, zindywidualizowane postępowanie.
Autorzy w swojej przystępnie napisanej pracy prezentują wiedzę teoretyczną dotyczącą mechanizmów powstawania bólu i sposobu działania różnych grup leków przeciwbólowych, a następnie przechodzą do prezentacji schematów postępowania i praktycznych implikacji przedstawionej wiedzy teoretycznej. Dzięki temu czytelnik dowiaduje się nie tylko, jak leczyć ból w danej sytuacji, ale przede wszystkim dowiaduje się, dlaczego należy w ten sposób postąpić. Pozwoli to mu właściwie zareagować w sytuacjach nietypowych. Dzięki temu monografia ta stanowi doskonałą bazę wiedzy do wykorzystania w codziennej pracy przez wszystkich ratowników medycznych oraz pielęgniarki i lekarzy pracujących w systemie PMR.
Dane techniczne:
Format: 110x220 mm
Liczba stron: 112
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-65471-57-4
EBOOKA DOSTARCZAMY MAILEM.
WERSJA CYFROWA: EBOOK Formaty: PDF
Dostępne formaty ebooka są podane w opisie. Ebook będzie dostępny w momencie zatwierdzenia płatności przez nasz system.
Twój ebook zostanie zabezpieczony, zawiera dane kupującego.
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)



Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.