20,99 zł
Cena regularna:
26,49 zł
80,99 zł
Cena regularna:
115,99 zł
69,99 zł
Cena regularna:
85,99 zł
78,99 zł
Cena regularna:
98,99 zł
75,49 zł
Cena regularna:
98,99 zł
68,59 zł
Cena regularna:
98,59 zł
70,09 zł
Cena regularna:
98,99 zł
48,19 zł
Cena regularna:
68,99 zł
85,39 zł
Cena regularna:
113,99 zł
74,49 zł
Cena regularna:
79,99 zł
68,89 zł
Cena regularna:
98,99 zł
74,99 zł
Cena regularna:
89,99 zł
76,49 zł
Cena regularna:
84,99 zł
80,00 zł
Cena regularna:
115,00 zł
68,89 zł
Cena regularna:
98,99 zł
48,19 zł
Cena regularna:
68,99 zł
41,49 zł
Cena regularna:
56,99 zł
78,99 zł
Cena regularna:
98,99 zł
73,99 zł
Cena regularna:
98,99 zł
Formularz reklamacji obowiązujący od 25 grudnia 2014 r.
……………………………………. , ….. / ….. / 20…..
miejscowość dzień miesiąc rok
………………………………….
………………………………….
………………………………….
imię, nazwisko i adres konsumenta
Biuro Obsługi Klienta ecobody.pl
Ul. Kukiełki 3A
02-207 Warszawa
REKLAMACJA
Niniejszym oświadczam, iż na podstawie ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827), zgłaszam reklamację produktu z tytułu rękojmi.
Nazwa reklamowanego produktu |
Symbol produktu |
Nr partii produkcyjnej / |
Ilość reklamowana (szt./kpl./ltr.) |
|
|
|
|
|
|
Data zakupu: |
|
|||
Data stwierdzenia wady: |
|
|||
Co się wydarzyło: |
|
|||
Jakie są moje odczucia: |
|
|||
Jakie to rodzi dla mnie konsekwencje: |
|
|||
Moje żądania (zaznaczyć właściwe):
|
||||
………………………………………………………….
Podpis konsumenta
Osoba przyjmująca reklamację do rozpatrzenia (imię i nazwisko oraz nr telefonu):
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Potwierdzenie przyjęcia reklamacji: ……………………………………………………………………………………….
Data, podpis lub pieczęć firmowa
Decyzja sprzedawcy o sposobie załatwienia reklamacji:
|
Pouczenie:
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli:
- nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
- nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
- nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
- została Klientowi wydana w stanie niezupełnym
- został nieprawidłowo zamontowany i uruchomiony, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
- Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.