20,99 zł
Cena regularna:
26,49 zł
80,99 zł
Cena regularna:
115,99 zł
69,99 zł
Cena regularna:
85,99 zł
78,99 zł
Cena regularna:
98,99 zł
75,49 zł
Cena regularna:
98,99 zł
68,59 zł
Cena regularna:
98,59 zł
70,09 zł
Cena regularna:
98,99 zł
48,19 zł
Cena regularna:
68,99 zł
85,39 zł
Cena regularna:
113,99 zł
74,49 zł
Cena regularna:
79,99 zł
68,89 zł
Cena regularna:
98,99 zł
74,99 zł
Cena regularna:
89,99 zł
76,49 zł
Cena regularna:
84,99 zł
80,00 zł
Cena regularna:
115,00 zł
68,89 zł
Cena regularna:
98,99 zł
48,19 zł
Cena regularna:
68,99 zł
41,49 zł
Cena regularna:
56,99 zł
78,99 zł
Cena regularna:
98,99 zł
73,99 zł
Cena regularna:
98,99 zł
-
- Produkty oferowane w sklepie www.ecobody.pl są nowe, oryginalne i posiadają aktualny termin przydatności do użycia.
- Medical Education spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 556 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta.
- Każda rzecz kupiona w sklepie www.ecobody.pl może być reklamowana z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji jeśli posiada wady, stanowiące o jej niezgodności z umową. Reklamację można złożyć drogą pocztową albo przy użyciu poczty elektronicznej poprzez wypełnienie "Formularz reklamacji” (zamieszczonego na stronie www.ecobody.pl ). Wypełnienie formularza nie jest warunkiem koniecznym złożenia prawnie skutecznej reklamacji, oświadczenie może być złożone z jego pominięciem o ile wskazuje: osobę reklamującą, reklamowany towar, opis niezgodności oraz żądanie związane z reklamacją.
- Towar należy odesłać w dniu złożenia reklamacji na adres: Biuro Obsługi Klienta ecobody.pl ul. Kukiełki 3A, 02-207 Warszawa Warszawa z dopiskiem: „Reklamacja www.ecobody.pl”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep www.ecobody.pl przesyłki kurierskiej zawierającej reklamowany towar. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą kurierską Medical Edukation wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji, a gdy okaże się to niemożliwe (np. brak w magazynie), zwróci pełną kwotę zapłaconej ceny towaru.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
- W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu, Klient zobowiązany jest sporządzić w obecności kuriera protokół usterek. Reklamacje wynikające z tytułu uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu usterek sporządzonego przez Klienta i kuriera.
- Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest złożenie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy (za pomocą udostępnionego Klientowi formularza albo w formie pisemnego oświadczenia jasno wyrażającego wolę odstąpienia od umowy). Klient zobowiązany jest niezwłocznie wysłać otrzymany towaru na adres sklepu www.ecobody.pl (nieużywanego, niezniszczonego, nieotwartego i czystego, z oryginalnie przyczepioną metką) oraz dowodu zakupu (faktura VAT). Pieniądze odesłane zostaną w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep www.ecobody.pl oświadczenia o odstąpieniu, na podany przez Klienta numer konta. Zwrotowi podlega kwota obejmująca cenę za towary objęte umową wraz z opłatą za podstawową formę wysyłki do Klienta, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia. Jeżeli płatność nastąpiła przy użyciu karty płatniczej to zwrot zostanie wykonany na tę samą kartę.
- W przypadku odstąpienie od umowy, sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem środków do dnia otrzymania przedmiotu.
- Sklep www.ecobody.pl ma prawo obciążyć Klienta kosztami naprawy albo pełnymi kosztami, w przypadku zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu www.ecobody.pl towaru niepełnowartościowego, tj. niekompletnego.
- Sklep www.ecobody.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Klient pokrywa koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy.
- Ogół regulacji związanych z procesem Reklamacji oraz Odstąpienia znajduje się w zakładce: Regulamin.