Cień do Powiek 25 Złota Miedź 2g - Lavera
Opis
Lavera Cień do powiek 25 złota miedź 2 g
Cień do powiek 25 złota miedź
- Certyfikaty: NaTrue
- Formuła: z upraw ekologicznych
- Kolor: złota miedź
- Marka: Lavera
Właściwości:
Cienie te, zainspirowane kolorami natury to pięć pięknych odcieni, od połyskującego śniegu po gorący błysk burgundu. Zawierają mineralne pigmenty i zapewniają jedwabiste, połyskujące wykończenie.
Dzięki długo utrzymującym się efektom rozświetlenia wyróżnij się swoim naturalnym pięknem używając fantastycznych i subtelnych odcieni. Stwórz swój indywidualny, delikatnie rozświetlający, naturalny makijaż.
Skład:
Tricaprylin, Magnesium Stearate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Trihydroxystearin, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract*, Argania Spinosa Kernel Oil*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Rosa Centifolia Flower Extract*, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract*, Tilia Cordata Flower Extract*, Hydrogenated Lecithin, Camelina Sativa Seed Oil, Vegetable Oil (Olus Oil), Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Alcohol*, Water (Aqua), Fragrance (Parfum)**, Limonene**, Geraniol**, Linalool**, Citronellol**, Citral**, Benzyl Benzoate**, [+/- Mica (CI 77019), Iron Oxide (CI 77491), Iron Oxide (CI 77492), Iron Oxide (CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891), Bismuth Oxychloride (CI 77163), Ultramarines (CI 77007)]
* ingredients from certified organic agriculture
** natural essential oils
Informacje dodatkowe: Certyfikowany kosmetyk naturalny z zawartością składników pochodzących z certyfikowanych upraw ekologicznych (NaTrue). Nie zawiera składników pochodzących z martwych zwierząt, olejów mineralnych, syntetycznych środków barwiących, zapachowych czy konserwujących. Nie testowany na zwierzętach.
Producent: Laverana GmbH & Co. KG, Niemcy.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)



Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.