Balsam Do Dziąseł z Szałwią 30 ml - Weleda
Opis
Łagodny balsam w postaci żelu wzmacnia dziąsła, zapobiegając krwawieniom i stanom zapalnym. Wyciągi z szałwii i rumianku, tradycyjnie stosowane w leczeniu schorzeń jamy ustnej, wspierają regenerację i gojenie wrażliwych dziąseł.
Główne składniki aktywne:
WYCIĄG Z SZAŁWII: działa ściągająco i tonizująco
WYCIĄG Z MIRRY: działa ściągająco i antyseptycznie
WYCIĄG Z RUMIANKU: łagodzi i wspiera regenerację tkanek
WYCIĄG Z KORZENIA RATANII: wzmacnia tkanki jamy ustnej, zapobiega stanom zapalnym i krwawieniom z dziąseł
Sposób użycia: Po każdym szczotkowaniu delikatnie wmasować balsam w dziąsła za pomocą szczoteczki bądź opuszkami palców. Pozostawić działaniu na około 15 minut. W tym czasie nie zaleca się picia ani spożywania pokarmów. Nie wypłukiwać.
Pojemność: 30 ml
Skład: woda, alkohol, gliceryna, guma ksantanowa, wyciąg z liści szałwii lekarskiej, wyciąg z kwiatów rumianku, wyciąg z korzenia ratanii, wyciąg z żywicy mirry, wyciąg z kory kasztanowca, fluorek wapnia (w postaci wysoko rozcieńczonej), siarczan magnezu (w postaci wysoko rozcieńczonej), aromat*, limonen*, linalol*.
Skład INCI: Water (Aqua), Alcohol*, Glycerin, Xanthan Gum, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Krameria Triandra Root Extract, Commiphora Myrrha Resin Extract, Lactose, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Bark Extract**, Calcium Fluoride**, Magnesium Sulfate**, Flavor (Aroma)*, Limonene*, Linalool*.
* z naturalnych olejków eterycznych
** w postaci wysoce rozcieńczonej
Informacje dodatkowe: Certyfikowany kosmetyk ekologiczny (NaTrue). Nie zawiera składników pochodzących z martwych zwierząt, tensydów, syntetycznych środków barwiących, zapachowych czy konserwujących. Nie testowany na zwierzętach. Produkt wegański.
Producent: WELEDA AG, Szwajcaria. Wyprodukowano w: D-Schwäbisch Gmünd, Niemcy
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)



Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.