Krem Pod Oczy z Dzikiej Róży 10ml - Weleda
towar niedostępny

Opis
Doskonale wchłaniany przez skórę krem o jedwabistej konsystencji rozjaśnia skórę pod oczami, przywracając jej młodzieńczą witalność i niwelując pierwsze zmarszczki. Bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe olej z róży piżmowej nadaje skórze aksamitną miękkość i odbudowuje jej naturalny płaszcz hydrolipidowy. Dzięki zawartości wyciągów z rozchodnika purpurowego i świetlika łąkowego oraz oleju migdałowego i z pestek brzoskwini, krem koi podrażnioną, odwodnioną i zmęczoną skórę pod oczami, redukując zmarszczki i obrzęki. Krem intensywnie nawilża oraz wnika głęboko również w wewnętrzne warstwy skóry, zwiększając jej gładkość, elastyczność i zdolność do regeneracji.
Przebadany oftalmologicznie i dermatologicznie. Odpowiedni dla użytkowników soczewek kontaktowych.
Pojemność: 10 ml
Skład: woda, olej z pestek brzoskwini, olej migdałowy, alkohol, olej jojoba, hydrolizat wosku pszczelego, olejek z dzikiej róży, frakcja niezmydlalna oliwy z oliwek, wyciąg z rozchodnika purpurowego, stearynian glierolu SE, wyciąg ze świetlika łąkowego, guma ksantanowa, sól sodowa wosku pszczelego.
Skład INCI: Water (Aqua), Prunus Persica (Peach) Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Alcohol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Hydrolyzed Beeswax, Rosa Moschata Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Oil Unsaponifiables, Sedum Purpureum Extract, Glyceryl Stearate SE, Euphrasia Officinalis Extract, Xanthan Gum, Sodium Beeswax.
Informacje dodatkowe: Certyfikowany kosmetyk naturalny z zawartością składników pochodzących z certyfikowanych upraw ekologicznych (NaTrue). Nie zawiera składników pochodzących z martwych zwierząt, olejów mineralnych, syntetycznych środków barwiących, zapachowych czy konserwujących. Nie testowany na zwierzętach.
Producent: WELEDA AG, Szwajcaria. Wyprodukowano w: D-Schwäbisch Gmünd, Niemcy
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)



Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.